شاکی
نوشته شده توسط : پروین

جوراب شلواری پنتی

جوراب شلواری پنتی

 

 

در میان انواع شلوار های ساپورت و جوراب های زنانه کمپانی وعروف پنتی که در کشور ترکیه است محصولی با نام جوراب شلواری پنتی را تولید کرده که بعد از ورود به بازار ایران نیز بسیار پر طرفدار شده است. این جوراب شلواری از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و واقعا می توان گفت در میان محصولات موجود یک سر و گردن بالاتر است.نخی که در بافت این محصول استفاده شده 200 بوده و این یعنی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.جوراب شلواری پنتی جنسی ضخیم تر از ساپورت دارد و به همین جهت برای استفاده در محیط های بیرون و بازار بسیار مناسب خانم ها می باشد. می توانید از این محصول به همراه یک مانتوی بزرگ براحتی و در محیط های مختلف استفاده و نماییدد و بر خلاف ساپورت که به خاطر جنس و میزان نازک بودنش شاید نشود همه جا از ان استفاده کرد این محصول مورد استفاده ان بیشتر بوده و شاید یکی از دلایل پر فروش بودن ان نیز همین می باشد.

خرید جوراب شلواری

 

شما همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید براحتی و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به تهیه جوراب شلواری پنتی نمایید و در هر کجای کشور که باشید در ظرف چند روز محصول خود را دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا محصولی درجه یک و کاملا اورجینال را برای شما در نظر بگیریم.اگر دوست دارید تا در میان دوستان و اشنایان و در مهمانی که می خواهید بروید دیده شوید و به چشم بیایید پیشنهاد ما استفاده از جوراب شلواری پنتی می باشد. محصولی فوق العاده با کیفیت که همانند ساپورت خاصیت جذب داشته و در تن شما قطعا نما و رخ دیگری خواهد گرفت.محصولات ارائه شده پنتی در سه در جه 100-150 200 بوده و این شماره نخ را مشخص می کند و همانطور که عرض کردیم شماره نخ محصول فوق 200 بوده و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.شما برای سفارش جوراب شلواری پنتی می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.هر کجای ایران که باشید در کمتر از چند روز از طریق پست می توانید محصول خود را دریافت نمایید.

جوراب شلواری

 

قیمتی که برا یان جوراب شلواری در نظرذ گرفته ایم بر اساس میزان کیفیت و جنس خارجی ان می باشد. این نوع شلوار ها اگر کیفیت و دوخت مناسبی نداشته باشند بعد از چند بار استفاده مشاهده خواهید کرد که از جاهای مختلف شکاف خورده اند و عملا  یک بار مصرف می باشند.شما با اطمینان خاطر می توانید جوراب شلواری پنتی را بارها و بارها استفاده کرده و بشویید بدون اینکه نگران تغییر حالت و فرم ان باشید و این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.اگر به فکر خرید یک هدیه برای همسر و نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم با توجه به سایز همسرتان سفارش خرید جوراب شلواری پنتی را همین الان دهید چرا که این محصول دقیاق می تواند نظر هر دختر خانمی را به خود جلب نماید.

خرید جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

شما خانم ها هم اگر به فکر این هستید که چگونه می توانید بیشتر توجه شوهرتان را به خود جلب کنید چرا از زیبایی و اراسته کردن خود استفاده لازم را نمی کیند ؟شما با داشتن یک جوراب شلواری پنتی می توانید  انچنان جذاب و دلربا شوید که به محض ورود همسرتان به منزل تمام حواس و توجهش به سمت شما باشد.این را قول می دهیم و اصلا شک نکنید حتی اگر خودش چیزی نگوید از نگاهش کاملا متوجه خواهید شد که او مات و مبهوت زیبایی اندام شما شده است.نمونه همین شلوار  اما با کیفیت های پایین تر نیز موجود است اما ما به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت و ارئه ضمانت برای محوصلات خود از /اوردن چنین کالاهایی خودداری کرده ایم.شما هم مراقب باشید به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به محصولات بی کیفیت و تقلبی ندهدید.مخصوصا در حوزه لباس  و پوشاک اگر محصولی بی کیفیت را تهیه کنید قطعا پشیمان خواهید شد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

گردنبند love

گردنبند love

 

این روزها بازار داغ هدیه گرفتن بسیار بازار پور رونقی شده است و همه روزه شاهد خرید انواع هدیه به مناسبت های مختلف از طرف آیاین برای خانم هاو بالعکس از طرف خانم ها برای آقایان هستیم.ما نیز در فروشگاه پستی خرید یکی از محصولاتی که باب هدیه دادن به خانم ها می باشد را قرار داده ایم تا آقایان بتوانند محصولی شیک و در خودر توجه را با هزینه ای مناسب تهیه و همسر و یا نامزد خود هدیه دهند. نام محصول مورد نظر ما گردنبند love است و حتما تاکنون در دیگر سایت ها تبلیغات این محصول را دیده اید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید کلمه لاو که به لاتین نوشته شده است را به شکل یک گردنبند در آورده اند و با طراحی ظریف و دقیقی که برای این کار صورت داده اند انرا به محصولی فوق العاده شیک تبدسیل کرده اند. در واقع گردنبند love در میان سایر محصولات مشابه خود به خاطر ظرافت در طراحی و تک بودن طرح آن توانسته در مدت کم حضور خود در بازار به رکورد قابل توجهی از فروش دست یابید.

خرید گردنبند

 

این محصول می تواند توجه و نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و او را خوشحال کند. شما می توانید هعمین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به سفارش گردنبند love نموده و انرا در دو رنگ نقره ای و طلایی می توانید در خواست دهید.از دیگر خصوصیات این محصول می توان به سبکی ان اشاره کرد و همچنین میزان پایداری رنگش. شما مدت های طولانی می توانید از این گردنبند زیبا استفاده نمایید بدون انکه نگران تغییر رنگ در آن باشید.شما با توجه به کیفیت ارائه شده  این محصول از ان می توانید در مهمانی ها و جشن های خود استفاده نمایید محصولی شیک و بسیار منحصر به فرد که می تواند توجه همه را به خود جلب نماید.برای خرید و سفارش کالا کافیست تا همین الان با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

خرید پستی گردنبند

 

 

دقت نمایید که نمونه این محصول با کیفیت بسیار پایین تر و قیمت ارزان تر در حال فروش است .اگر می خواهید محصولی آبرومند و شیک را خریداری نمایید و بتوانید براحتی از ان در مکان ها و محیط های مختلف استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما قید کالاهای ارزان قیمت را زده و با کمی هزینه بیشتر گردنبندی زیبا و شیک را خریداری کنید.توجه کنید که ما کیفیت ارئه شده در گردنبند love که در فروشگاه گذاشته ایم را به شما تضمین می دهیم و می توانید از آن به عنوان یک کادوی شیک و مناسب  برای همسران و نامزدان خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی انها شوید.این محصول در مقایسه با بسیاری از کالاهای دیگر هم قیمت مناسب تری دارد و هم از نظر شیک بودن و تک بودن نیز بسیار تک و منحصر به فرد است و برای همین است که می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت کادو دادن باشد.طرح نوشته love که به معنای دوست داشتن است و می تواند مفهوم هدیه شما را نیز برساند و طرف مقابلتان را با دین این کلمه بیش از پیش خوشحال نماید.ما کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پستی خرید را به صورت کامل همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد و اگر در زمان ارسال مشکلی برای آن رخ دهد قطعا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.ما معتقد هستیم تنها با ارئه کالاهای با کیفیت است که می توانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

 

گردنبد لاو

 

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ریش تراش فیلیپس

ریش تراش فیلیپس

 

حتما شما هم از اصلاح صورت با تیغ و ژیلت خسته شده اید که به دنبال وسیله ای جایگزین انها می گردید.تیغ و ژیلت را نمی توان هر روز استفاده کرد چرا که باعث زخم شدن و سرخ شدن صورت می شود و آسیب های جبران ناپذیری را به پوست ما وارد می کند.اگر دقت کرده باشید اکثر پیرمردهای قدیم به دلیل استفاده از  تیغ مکینه الان صورتی پر از چین و چوروک دارند.حال ما می خواهیم جایگزینی بسیار مناسب را برای این کار به شما معرفی نماییم.شما می توانید از ریش تراش فیلیپس از این پس بای اصلاح صوئرت خود استفاده نمایید. همانطور که در  تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول دارای سه تیغ  بسیار  تیز بوده که در عین حالی که در یک چشم بر هم زدن می توانند صورت شما را عاری از مو کنند به خاطر نوع طراحی منحصر به فردش به هیچ وجه حتی کوچکترین آسیبی به صورتتان نمی رساند و با خیال راحت و حتی چشم بسته هم می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.مهمترین خاصیت ریش تراش فیلیپس را می توان در این دانست که به راحتی می تواند برای شما اصلاحی یکدست را انجام دهد بدون اینکه نیاز به تخصص و مهارت خاصی داشته باشید.

خرید ریش تراش

 

همچنین استفاده از این ریش تراش به صوتر مکرر نه تنها به پوست آسیبی نمی رساند بلکه هر روز می توانید شاهد صورتی صاف و یکدست باشید دقیقا مانند اروپایی ها.بعد از هر بار استفاده می توانید تیغه ها را براحتی جدا کرده و درون ماشین را نظافت کنید.همچنین برای شارژ ریش تراش فیلیپس کافیست انرا به برق شهر متض نمایید.بعد از هر بار شارز تا دفعات زیادی می توانید بدون نیاز به شارژ دوباره از این ریش تراش استفاده نمایید.محصولی که ما برایتنان در نظر گرفته ایم در مقابل قیمتی که دارد بسیار با کیفیت بوده و واقعا ارزش خرید را دارد .شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول درخواست خود را ثبت نمایید. ما این ریش تراش فیلیپس را همراه با یک جعبه مخصوص و همراه با یک شانه تنظیف برایتان ارسال خواهیم کرد.در ضمن اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای همسر و یا پدرتان هستید به نظرتان چه چیزی می تواند مانند ریش تراش فیلیپس انها را خوشحال کند؟ همین که از شر اصلاح با تیغ و ژیلت راحت شوند این می تواند بهترین چیزی باشد که  به انها می دهید.

ریش تراش فیلیپس

 

نوع طراحی تیغه های این ریش تراش به صورتی است که قابلیت بلند کردن موهای ریز و خوابیده شده بروی پوست هم دارا می باشد و به همین دلیل می تواند اصلاحی یکدست را به همراه داشته باشد. با استفاده از این ریش تراش شما در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و در چند دقیقه می توانید عمل اصلاح صورت را به طور کامل انجام دهید.از این ریش تراش می توانیددر مسافرت ها و هر جایی که می روید استفاده نمایید .حجم و اندازه کوچک ریش تراش فیلیپس به شما این امکان را می دهد تا براحتی ان را حمل و نقل  کرده وبدون مشکل  هر لحظه که خواستید ازش استفاده کنید.دقت نمایید که محصولات فیلیپس با چندین کیفیت در بازار در حال عرضه می باشند و شما اگر به دنبال کیفیت واقعی هستید باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می کندی کاملا اصلی می باشد. با اطمینان خدمت شما عرض می کنیم  ریش تراشی که در سایت قرار داده ایم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد.برند فیلیپی در ایران بسیار خوش نام و نشان است و از حدود یکصد سال پیش با پدر بزرگ های ما همراه بوده و الان نیز می تواند رد صورت تمایل شما در منلز شما و رد خدمت شما باشد..می توانید هنگام اصلا کردن کمی صورت خود را مرطوب نمایید مانند حالتی که می خواهید با تیغ اصلاح کنید و یا به صورت کاملا خشک از این ماشین ریش تراش استفاده نمایید.

 

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

قیمت هندزفری بلوتوث

قیمت هندزفری بلوتوث

 

این روز ها برای اکثر ما اتفاق افتاده است که امکان پاسخگویی به تلفن ار به خاطر اینکه دستمان بند یک کار دیگر است نداریم و ممکن است بسیاری از زنگ های ضروری و مهم هم نتوانیم در همان لحظه پاسخگو باشیم.به همین دلیل وسیله ای که خیلی می تواند در این شرایط به ما کمک کند هندزفری بلوتوث است.با وجود چنین دستگاهی دیگر نیاز نیست برای پاسخگویی به تلفن در شرایطی که هر دودستتان هم مشغول است به مشکل بر بخورید.قیمت هندزفری بلوتوث در بازار  بستگی به میزان کیفیت و مدل های ان و میزان برد ان متفاوت است و شما بر اساس مدل گوشی خود و کیفیتی که مورد نظرتان است باید از محصولات موجود یکی را انتخاب نمایید.اما امروز ما در فروشگاه پستی خرید برای شما یکی از بهترین های چند وقت اخیر را در نظر گرفته ایم که به خاطر حجم و اندازه کوچکش لقب کوچکترین هندزفری بلوتوث دنیاب را به خود اختصاص داده است.قیمت هندزفری بلوتوث با توجه به نوع طراحی و کیفیت ارائه شده ان بسیار مناسب بوده و دقیقا مدل های مشابه انرا حدود 10 تا 20 هزار تومان گران تر از این محصول در بازار در حال فروش هستند.

هندزفری تغییر صدا

 

برخی از خصوصیاتی که یک هندزفری بلوتوث خوب باید به همراه داشته باشد این است که اولا در استفاده طولانی مدت دچار گوش درد نشوید و این بر می گردد به نوع طراحی که در بدنه و شکل ظاهری آن در نظر گرفته اند. مورد بعدی سبک بودن ان است که ان هم در دراز مدت خود را نشان می دهد که اگر وزن ان از حد استادارد بیشتر باشد معمولا باعث خستیگ گوش خواهد شد.سومین موردانعطاف پذیری ان است باید بتوان در حالات و شرایط مختلف هندزفری را در گوش قرار داد. و مهمترین مورد هم که ممکن است خیلی بیشتر از بقیه عوامل به چشم بیاید قیمت هندزفری بلوتوث است که حرف اول و آخر را می زند.ما نیز در این مورد دقت لازم را به عمل اورده ایم و علاوه بر اینکه سعی کرده ایم کیفیت را در محصول مورد نظر حفطظ کنیم با انتخابی درست محصولی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قیمت تمام شده ان نسبت به سایر مدل های دیگر کاملا مقرون به صرفه تر باشد.از این پس با داشتن یکی از این هندزفری ها حتی در هنگام رانندگی هم به مشکلی برنخواهید خورد و براحتی و حتی بدون ترس از جریمه شدن توسط پلیس می توانید تلفن های خود را جواب دهید. در ضمن در این حالت تمرکز شما نسبت به زمانی که به صورت دستی تلفن را گفته اید و در حال صحبت می باشید بیشتر است و با اطمینان بیشتری می توانید رانندگی نمایید.

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

 

شما بعد از یک بار شارز کامل دستگاه می توانید به مدت 7 ساعت با ان صحبت نمایید همچنین میزان بردی که دستگاه فوق دارد حدود 10 متر بوده و این می تواند بسیار ایده ال و مناسب باشد.در ضمن زمانی که به صورت کامل باتری ان شارژ کامل شود.در حالت استند بای نیز حدود 7 روز بدون نگرانی می توانید از این محصول استفاده نمایید.ما با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث که تایین کرده ایم امکان خرید پستی انرا نیز فراهم نموده ایم و می توانید هر زمان که خواستید با کلیک بروی دکمه کنار محصول روند خرید خود را تکمیل کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. ذکر یک نکته لازم است چون هر روز ممکن است قیمت ها نوسان داشته باشند به همین دلیل  برای اینکه از آخرین قیمت هندزفری بلوتوث  فوق مطلع شوید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و از اخرین تغییرات قیمتی این محصول اطلاع یابید.دقت نمایید که کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه پستی خرید به صورت گارانتی دار بوده و شما می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه خرابی محصول از ما خرید نمایید. چنانچه در حین ارسال و بسته بندی برای کالای شما مشکلی ایجاد شود حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

در کل با توجه به خصوصیات نگه داری شارز و مدت زمان صحبت با ان و همچنین به خاطر کوچک بودن و کم حجم بودنش و نیز به خاطر برد بسیار مناسبش می توان گفت که قیمت هندزفری بلوتوث که برای ان در نظر گرفته شده نه تنها گران نیست بلکه از هر جهت مقرون به صرفه و مناسب نیز می باشد.

خرید هندزفری تغییر صدا

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

عینک دید در شب

عینک دید در شب

 

یکی از بیشترین زمان هایی که متاسفانه امار تصادفات جاده ای بالا می رود در هنگام تاریکی هوا و شب می باشد. این به خاطر کاهش میدان دید راننده بوده و همین امر موجب شده تا امار تصادفات به طرز عجیبی در این زمان بالا رود. حال اگر بتوان کاری کرد که در شب نیز مانند روز دید کافی به جاده داشته باشیم تقریبا می توان گفت که مشکل فوق را برطرف کرده ایم.برای همین منظور طراحالن اقدام به ساخت محصولی با نام عینک دید در شب نموده اند. شما زمانی که در تاریکی هوا از این عینک مخصوص استفاده می کنید میدان دید وسیع تری خواهید یافت و رانندگی برایتان راحت تر و آسان تر می شود.مهمترین عامل  کاهش دید در شب یکی به خاطر تاریکی هوا است و دیگری به خاطر نور بالای ماشین های روبریو و چون بسیاری از افراد نسبت به نور چراغ ماشین های روبرو حساس هستند در یک لحظه کل دید خود به جاده را از دست داده و احتمال خطر و تصادف بالا خواهد رفت.اما از این پس با داشتن 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: