نوشته شده توسط : پروین

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

 

آیا دوست دارید تا مجموعه ای ارزشمند از سخنان دکتر اله قمشه ای را داشته باشید؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجمعه کامل و بی نظیر که بیش از ۱۰۰ ساعت از سخنرانی های دکتر اله قمشه ای می باشد را گرد هم اورده ایم و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم.

دکتر قمشه ای با بیانی شیوا و بسیار جذاب پند و  اندرز هایی را به شیوه خود بیان خواهد کرد که تا به حال از دهان کسی به این شیوایی نشنیده اید.کیفیت این مجموعه عالی بوده و می توانید از ان لذت ببرید.

سخنان دکتر اله قمشه ای سراسر پند و اندرز می باشد و اگر بتوانید از انها در راه و مسیر زندگی خود استفاده نمایید قطعا می تواند مسیر های پیشرفت و سعادت مندی را با موفقیت طی کنید.

 

 

kharide_post

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

ما در فروشگاه خود امکان خرید پستی این مجموعه را با قیمتی مناسب فراهم کرده ایم.شما همین الان می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با خرید سحنرانی دکتر اله قمشه ای می توانید بر همه نا امیدی های و احساسات بد خود در زندگی غلبه کنید و راهیی جدید در زندگی خود ایجاد کرده و با نگرشی جدید به دنیای اطرافتان بنگرید.دکتر قمشه ای با  قدرت بیان بالایی که در خود دارد بسیاری از نسل امروز را مجذوب کلام بسیار شیرین خود کرده است و براحتی می تواند راجع به هر موضوعی  ساعت ها شما را پای منبر خود نشانده و مجذوب خود کند.مجموعه سخنان دکتر قمشه ای را می توانید با  کامل ترین و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

گل های جام جهانی ۲۰۱۰

گل های جام جهانی ۲۰۱۰

 

 

آیا دوست دارید تا دوباره خاطرات خوش جام جهانی ۲۰۱۰ را برای خود تکرار کنید؟ ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه ای بی نظیر و تماشایی از گل های جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال را اماده کرده ایم که در کنار ان مراسم اهدای جام نیز می باشد.

 

 

 

 

شما علاقه مندان به فوتبال همین الان می توانید برای خرید  مجموعه گل های جام جهانی ۲۰۱۰ از طریق فروشگاه ما اقدام کرده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این مجموعه دیدنی در یک دی وی دی برای شما علاقه مندان تهیه شده است و شما می توانید آرشیوی کامل از مجموعه گل های آن سال را با قیمتی مناسب تهیه و برای همیشه داشته باشید.شما  می توانید با تهیه این مجموعه ارشیو کاملی از تمامی گل های زده شده در ان سال را برای خود داشته باشید و با تماشای مجدد انها لذت برده و یاد خاطرات قدیمی بیافتید.کیفیت تصاویر  موجود در این مجموعه بسیار بالا می باشد.

 

 

 

 

kharide_post

 

کلمات کلیدی:

گل های جام جهانی ۲۰۱۰ , خرید گل های جام جهانی ۲۰۱۰

مجموعه گل های جام جهانی,گل های جام جهانی

 

 

گل های جام جهانی ۲۰۱۰ توسط 24 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

خرید مستند رژه پنگوئن ها

خرید مستند رژه پنگوئن ها

 

امروز با یک مستند بسیار زیبا و دیدنی در خدمت شما هستیم.آیا تا به حال درباره پنگوئن ها چیزی شنیده اید؟ مجموعه امروز درباره زندگی این جانور می باشدو با نام مستند رژه پنگوئن ها ساخته شده است.مستند پنگوئن یکی از زیباترین کار هایی است که درباره این موجود ساخته شده است.

شما با تماشای این مستند زیبا از لحظه به لحظه زندگی این موجود مطالع می شوید که چگونه و به چه صورت زندگی می کند.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

نقل داستان گونه مستند رژه پنگوئن ها باعث شده است تا جذابیتی دو چندان داشته باشد و نسبت به مستند های مشابه از طرفداران بسیاری برخوردار باشد.فیلم مستند رژه پنگوئن‌ها با کارگردانی لوک ژاکه و صدای مورگان فریمن محصول انجمن جغرافیای ملی در سال ۲۰۰۶ است.

 

 

 

kharide_post

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها

در این مستند شاهد لحظه تولد نوزادان پنگوئن خواهید بود همچنین  لحظات نبرد و مبارزه و لحظات شکار کردن و همچنین صحنه های شکار شدن این موجودات.برای ساخت این مجموعه نزدیک به یک سال در شرایط بسیار بد آب و هوا و سخت زحمت کشیده شده است.

جالب است بدانید به محض ورود مستند پنگوئن ها به بازار به رکورد تاریخی فروش ۷۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

این مستند زیبا را می توانید همین الان با  بالاترین کیفیت موجود از مارکت سنتر ۲۴ سفارش دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

 

 

 

 

kharide_post

 


 

 

کلمات کلیدی:

مستند پنگوئن,خرید مستند پنگوئن ها,رژه پنگوئن ها

زندگی پنگوئن ها

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها توسط 90 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

===================================================

خرید مستند افشین قطبی

خرید مستند افشین قطبی

 

همه حتما آن سالی که پرسپولیس با مربیگری افشین قطبی توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد را یادتان هست.آن سال رویایی با حضور این مرد پرسپولیس پس از سال ها توانست دوباره به عنوان قهرمانی لیگ دست یابد.مستند افشین قطبی مجموعه دیدنی و تماشایی درباره زندگی این مرد و حرف های نگفته او می باشد.

امپراطور سرخ ایران درباره نحوه انتخاب شدنش برای تیم ملی می گوید و اینکه چگونه شد که او از ایران رفت.درباره علت جدایش از پرسپولیس سخن می گوید و اینکه چه عاملی باعث شد تا دوباره  به پرسپولیس باز گردد.

 

 

 

kharide_post

 

 خرید مستند افشین قطبی

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند افشین قطبی را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم.شما برای خرید مستند فوق می توانید همین الان اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

او در اولین حضورش در ایران توانست با پرسپولیس به افتخاری ارزشمند در لیگ دست یابد و لقب امپراطوررا از پر طرفدارترین تیم آسیا بگیرد.او دیگر اسطوره فوتبال ایران شده بود و برای هواداران سرخ پایتخت دارای احترام بالایی بود.

افشین قطبی از زمانی سخن می گوید که گروهی نا شناس با چوب و چماق به ماشین وی حمله می کنند و همین باعث می شود تا او ایران را ترک کند.
مستند افشین قطبی پرده از بسیاری از راز های آن سال ها بر خواهد داشت و شاید بعد از سال ها که از آن اتفاقات می گذرد تمام معما های موجود حل شوند.
 
kharide_post

 

خرید مستند افشین قطبی توسط 34 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

======================================================

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

 

آیا تا به حال به سخنرانی های استاد دانشمند گوش داده اید؟ ایشان با بیانی بسیار جذاب و گیرا باعث شده اند تا طرفداران بسیار زیادی را پای منبر های خود جمع نمایند.ما نیز یک مجموعه تصویری و صوتی از مجموعه سخنرانی های استاد دانشمند جمع اوری کرده ایم که برای علاقه مندان به آن در فروشگاه خود قرار داده ایم.

یکی از مواردی که باعث جذابیت سخنرانی های ایشان شده است بیانی طنز گونه و جوان پسند می باشد.همچنین سحنرانی های ایشان در مورد مسائل روز جوانان بوده است مسائلی همچون مشکلات دختر ها و پسر ها، دوستی های خیابانی و …

همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

در این مجموعه ارزشمند شما بیش از ۸۵۰۰ دقیقه سخنرانی را در قالب ۱۷۵ فایل صوتی از ما دریافت خواهید کرد.این سخنرانی ها هر کدام در مورد موضوعات مختلفی می باشد.

شما با خرید سخنرانی های استاد دانشمند می توانید در بسیاری از مسائل و مشکلات روز از انها بهره جسته و به عنوان راهنمای خود از آنها استفاده نمایید.استاد مهدی دانشمند روحانی بسیار شوخ طبع و در عین حال بسیار با سواد می باشد.او منبر های خود را طوری برگزار می کند که گویی اصلا به مجلس سخنرانی نرفته اید و اصلا کسل کننده و خستگی های یک مجلس سخنرانی را برایتان نخواهد داشت.
استاد دانشمند موضوعات مختلبف جامعه را انچنان زیبا و شیوا بیان می کند که تقریسبا همه نسل های پیر و جوان را عاشق منبرهای خود کرده اس.

 

kharide_post

 

 

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند توسط 27 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=========================================================

مستند ماشین های میلیون دلاری

 

برای علاقه مندان به خودرو های لوکس و گران قیمت امروز یک مستند زیبا در نظر گرفته ایم.نام این محصول مستند ماشین های میلیون دلاری است.در این مجموعه شما انواع و اقسام خودروهای لوکس دنیا را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمت های بسیاری بالایی هستند.

در مستند ماشین های میلیون دلاری شما شاهده سریع ترین و گران ترین و زیبا ترین ماشین های جهان هستید.این مجموعه با کیفیت عالی تهیه و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده شده است.برای خرید مستند فوق می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

kharide_post

 

مستند ماشین های میلیون دلاری

شما خواهید دید که بهترین های خودرو سازی در دنیا گرد هم آمده اند و بهترین محصولات خود را به رقابت گذاشته اند.در قسمت بعدی مستند  ما این غول های  گران قیمت را با هم مقایسه می کنیم..از لحاظ بررسی امکانات و همچنین بررسی تجهیزات داخلی و توان موتور و سرعت و شتاب اولیه

پس اگر علاقه مند هستید تا بدانید برترین خودروی جهان از نظر سرعت و قدرت کدام می باشد با ما همراه باشید .این مجموعه یکی از بی نظیر ترین و تماشایی ترین مستندهایی است که در رابطه با ماشین و صنعت خودرو ساخته شده است.شما در این مجموعه با خودروهایی آشنا خواهید شد که شاید  در کل جهان به تعداد انگشتان دست هم از آنها یافت نشود و بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.این خودروهای لوکس و گران قیمت به سفارش میلیاردر های سراسر دنیا از جمله ایران سفارش داده می شوند. همین الان می توانید سفارش خود را در فروشگاه ما به ثبت رسانده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مستند با  بلاترین کیفیت موجود و با بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

 

مستند ماشین های میلیون دلاری توسط 45 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

========================================================

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

 

 

امروز برای هواداران پر طرفدارترین تیم آسیا یعنی پرسپولیس محصولی ویزه را در نظر گرفته ایم.نام این محصول دستبند پرسپولیس است.دستبندی شیک و بسیار زیبا که نام پرسپولیس بروی آن حک شده است و هر پرسپولیسی باید یکی از این دستبند های زیبا را همراه خود داشته باشد.اگر دوست دارید تا به همه ثابت کنید تا طرفدار پرسپولیس هستید و هر جا که می روید نماد باشگاه خود را داشته باشید به شما پیبشنهاد می کنیم همین الان با خرید دستبند پرسپولیس برای همیشه نماد باشگاه محبوب خود را همراه داشته باشید.بی شک پر طرفدار ترین تیم ایران  به مهم ترین چیز خود که همان طرفدارانش هستند می نازد.شما هر کجا که باشید از این پس با در دست داشتن دستبند های مخصوص پرسپولیس به همه ثابت خواهید کرد که در عمل هم از همه تیم ها متعصب تر و پر طرفدار تر هستید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید دستبند فوق را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا باه مامور  پست بپردازید.

با داشتن دستبند پرسپولیس هر جا که بروید همه سریع می فهمند که شما یک پرسپولیسی دو  آتیشه هستید.این نماد بزرگترین باشگاه اسیا است که شما  طرفدار ان می خواهید برای همیشه پیوندی سرخ و نا گسستنی با این تیم ببندید.پرسپولیس بی شک با وجود شما هوادارن پر شور و دو اتیشه می تواند به بهترین  مکان های آسیا نیز برسد.یادتان نرود شما پرسپولیسی ها  بعضی ها را با ان همه ادعا ۶ تایی کرده اید. :-)

پس همین الان برای تهیه این محصول می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را به ثبت رسانده و بعد از اینکه انرا دریافت نمودید وجه  دستنبد را بپردازید.

 

 

 

 

kharide_post

 

 

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس توسط 11 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

خرید اینترنتی دستبند استقلال

خرید اینترنتی دستبند استقلال

 

یکی از محبوب ترین تیم های ایران  قطعا تیم آبی پوش پایتخت یعنی استقلال است.این تیم در سراسر ایران  دارای طرفدار بوده و بعد از پرسپولیس دومین تیم پر طفدار ایران می باشد.ما برای هوادارن پر شور و متعصب استقلال امروز یک محصول با نام دستبند استقلال اماده کرده ایم.با داشتن این دستبند زیبا  همه جا ثابت خواهید کرد که شما یک استقلالی متعصب هستید. بر خلاف سایر محصولات مشابه درون بازار ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا برای شما علاقه مندان به تیم استقلال محصولی با کیفیت بالا و تضمین شده را تهیه و در فروشگاه خود قرار دهیم.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی دستبند استقلال

ما برای علاقه مندان به این محصول امکان خرید دستبند  فوق را به صورت اینرنتی فراهم اورده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایند و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازند.شما با خرید دستبند استقلال نشان و نماد تیم محبوب خود را همیشه در دست خواهید داشت و در هر جمعی که وارد شوید سریع متوجه می شوند که شما طرفدار کدام تیم هستید. قطعا با وجود این دستبند زیبا شما یک بار دیگر ثابت خواهید کرد که چقدر  عاشق تیم محبوب پایتخت هستید و به همه خواهید گفت که استقلال بعد از پرسپولیس پر طرفدار ترین تیم ایران می باشد.

این دستبند با نماد باشگاه استقلال می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای دوستان و آشنایان استقلالی شما محسوب شود.هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالای آن باعث شده است تا استقبال خوبی از این کالا به عمل آید.هر استقلالی باید یکی از این محصولات را همیشه همراه خود داشته باشد و مانند سایر تیم های بزرگ جهان نمادی از باشگاه محبوبش همیشه در کنار او باشد.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ در خدمت شما عزیزان است.همین الن سفارش دهید.

 

 

 

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی دستبند استقلال توسط 46 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی گردنبند حروف

خرید اینترنتی گردنبند حروف

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف اگر دوست دارید تا حرف اول اسم خود ویا اسم معشوقتان را همیشه بر گردن داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم از گردنبند حروف استفاده نمایید.این گردنبند زیبا  با طراحی منحصر به فرد و بسیار دقیقی دارای حروف انگلیسی بوده که معرف حرف اول اسامی می باشد.اگر به دنبال خرید یک هدیه زیبا و شیک و مقرون به صرفه هستید ما پیشنهاد می کنیم با خرید گردنبند حروف  این کار را انجام دهید.از این محصول می توانید به عنوان هدیه تولد به همسر و یا نامزد و یا دوستانتان استفاده نمایید.ظاهر شیک و اسپرت این گردنبند باعث شده تا براحتی با هر لباس اسپرتی ست شود و شما از  آن در مجالس و مهمانی استفاده نمایید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف

شما برای خرید گردنبند مورد نظر خود بر اساس حرف مد نظرتان می تواندی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا از جدیدترین مدل های روز دنیا برای شما عزیزان استفاده نماییم. شما برای دادن یک هدیه به نامزد و یا همسرتان نباید حتما چیز خیلی گران قیمتی تهیه کنید .گاهی اوقات با خرید یک چیز ارزان اما منحصر به فرد می توانید لذتی را به طرف مقابلتان هدیه  دهید که شاید با یک کادوی گران نمی شود این کار را انجام داد.گردنبند حروف هم شاید جز همین کادوی های ارزان اما خاص باشد.شما می توانید اول حرف اسم خود و اول حرف اسم طرف مقابلتان را خرید کرده و در یک بسته بندی برای او بفرستید و مطمئن باشید که او را شگفت زده خواهید کرد.جنس به کار رفته  این حروف از بهترین و با کیفیت ترین نوع خود در بازار بوده و با رسیدن آب به ان تغییر رنگ نمی دهد و زنگ نمی زند.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی ساعت زنانه gucci

خرید اینترنتی ساعت زنانه gucci

 

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه gucci  – اگر به دنبال خرید ساعت زنانه شیک و جدید می باشید و دوست دارید تا یکی از آخرین و بروز ترین مدل های بازار را در دست داشته باشید ما به شما  ساعت زنانه گوچی را پیشنهاد می کنیم.ساعت  gucci یکی از محصولات بسیار شیک در این زمینه بوده که دارای صفحه بدون عقربه می باشد و از طراحی خاصی برخوردار است.اگر می خواهید هدیه ای به نامزد و یا همسرتان دهید و برای همیشه در یاد او بمانید پیشنهاد می کنیم حتما ساعت زنانه فوق را مد نظر داشته باشید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید ساعت فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از در یافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این ساعت بدون عقربه به دلیل صفحه نمایش خاص و طراحی جدید  آن بسیار کاربر پسند بوده و هر کسی که برای اولین بار آن را می بیند مجذوب طراحی شیک و زیبای ان می شود.ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه خود مجموعه از زیبا ترین ساعت های زنانه را گرد هم آوریم.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه gucci

از این ساعت زنانه زیبا می توانید برای مجالس و مهمانی بزرگ و مهم  استفاده نمایید و همچنینی به خاظر نوع طراحی منحصر به فرد و کاملا شیک ان براحتی با هر نوع لباسی قابل ست شدن می باشد.پیشنهاد ما به آقایانی که به دنبال تهیه هدیه ای مناسب برای نامزد و یا همسرشان می باشند استفاده از این ساعت زنانه می باشد.قیمت مناسب و مقرون به صرفه ان و همچنین ظاهر بسیسار شیک و منحصر به فردش باعث شده است تا در بازار هم استقبال خوبی از ان به عمل آید.و ما نیز بر همین اساس این محصول را در فروشگاه خود قرار داده ایم.

 

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی ساعت زنانه gucci توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

===========================================================

 



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1392 | نظرات ()